Objednanie tovaru

1. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu www.grandpower.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Predávajúci je:
GRAND POWER s.r.o.
So sídlom: Poľovnícka 29, Banská Bystrica – Šalková 974 01
Prevádzka a podniková predajňa: Príboj 558, Slovenská Ľupča 976 13
Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel Sro, vložka č. 6307/S
IČO: 36 040 151
DIČ: 2020093669
IČ DPH: SK2020093669
Bankové spojenie: Prima banka Slovensko, a.s.
IBAN: SK44 3100 0000 0012 8006 9102
Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami.
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky.
Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho a jej prijatím na strane predávajúceho.
Kupujúcim sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá objedná v internetovom obchode na webovom sídle www.grandpower.sk tovar alebo službu a uzatvorí s predávajúcim zmluvu na diaľku prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku vrátane nie však výlučne prostredníctvom telefónu, elektronickou poštou (ďalej len e-mail) alebo webovým rozhraním.
Objednávku Kupujúci uskutoční tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberie tovar, následne zvolí spôsob doručenia a spôsob platby a odošle objednávku. Po odoslaní objednávky obdrží kópiu objednávky e-mailom s potvrdením a údajov súvisiacich s jej realizáciou. V prípade, že tovar nie je možné doručiť do 7 pracovných dní, bude o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný.
V deň expedovania zásielky je Kupujúci informovaný e-mailom alebo telefonicky. Kupujúcemu bude spolu s originálnym nepoškodeným tovarom doručená faktúra, ktorá zároveň slúži ako záručný list.
Spotrebiteľom (zákazníkom/kupujúcim) sa myslí v tomto texte fyzická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo využíva služby za iným účelom ako pre podnikanie, alebo taká osoba, ktorá zamýšľa vykonať nákup týchto produktov alebo služieb. Dodávateľom (predávajúcim) sa rozumie fyzická osoba - podnikateľ alebo právnická osoba, s ktorou bude v prípade nákupu (objednávky) spotrebiteľ uzatvárať zmluvu - tzv. “zmluvu na diaľku”. Obchodom sa rozumie internetový obchod, prevádzkovaný dodávateľom a reprezentovaný súborom internetových stránok a aplikácií elektronického obchodu na určitej internetovej doméne/ webovom sídle.

2. Dodacie podmienky

Predávajúci sa zaväzuje:

  • dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky
  • dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy

Predávajúci nezodpovedá za:

  • oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  • prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok

Kupujúci sa zaväzuje:

  • objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov
  • zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) predovšetkým pri cene vyššej ako 150 €, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.

3. Dodacie lehoty

Dodávky objednaného tovaru sú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. V prípade ak dôjde k náhlemu vypredaniu objednaného tovaru, resp. chybe v objednávkovom systéme, Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty či zloženia objednávky. Pošta doručí zásielku do 1-3 pracovných dní od expedovania.

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.
Všetky ceny sú vrátane 20 % dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

5. Platby za tovar a poštovné

Objednaný tovar zasiela predávajúci poštou na adresu udanú kupujúcim v objednávke. Pri dodávke na dobierku zaplatí kupujúci plnú sumu pri preberaní dobierky doručovateľovi zásielky. Pri platbe vopred bude zásielka expedovaná po prijatí platby na náš bankový účet (napr. bezhotovostným prevodom).

6. Zrušenie objednávky

Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do doby expedície tovaru. Zrušenie objednávky kupujúci zašle na e-mail: sale (at) grandpower.eu, obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. Ak bola zrušená objednávka vopred uhradená, cena za tovar bude kupujúcemu vrátená do 15 dní od odstúpenia od zmluvy a to bankovým prevodom. Objednávateľ je povinný poskytnúť predávajúcemu potrebné údaje (IBAN, BIC kód a meno majiteľa účtu) včas a v správnej forme.
Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru či jeho súčastí ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo písomne a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 7 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

7.Vrátenie tovaru

Podľa § 8 zákona 102/2014 Z.z., môže spotrebiteľ (kupujúci) tovar zakúpený v našom internetovom obchode vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 pracovných dní od jeho prevzatia. V tomto prípade je spotrebiteľovi (kupujúcemu) vrátená celá fakturovaná suma za produkt vrátane poštovného. Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ (zákazik) je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ustanovenia v tejto časti výslovne neplatia pre právnické osoby a pre fyzické osoby – podnikateľov ako aj fyzické osoby – nepodnikateľov nespĺňajúcich vymedzenie v zákone č. 108/2000 Z. z.
Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí kupujúci v prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný. Tovar je potrebné vrátiť na adresu spoločnosti GRAND POWER s.r.o., Príboj 558, Slovenská Ľupča 976 13. Tovar nesmie byť poškodený ani iným spôsobom nesmie byť znížená jeho hodnota.
V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu (ak je uvedenie do pôvodného stavu možné). V prípade ak nie je možné tovar uviesť do pôvodného stavu, bude tovar odoslaný naspäť ku kupujúcemu, bez nároku na vrátenie kúpnej ceny navyše kupujúci uhradí náklady spojené s opätovným zasielaním tovaru.
Tovar vrátený na spôsob dobierky predávajúci neprevezme. Odporúčame Vám zaslaný tovar poistiť. Cena za tovar bude kupujúcemu vrátená po skontrolovaní vráteného tovaru do 15 dní od odstúpenia od zmluvy a to bankovým prevodom.
V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

  • poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

8. Záručné podmienky

Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
V prípade výmeny tovaru za nový začína bežať záručná doba na nový tovar nanovo od jeho prevzatia. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka. Záruka zaniká poškodením tovaru neodborným používaním alebo iným neštandardným zaobchádzaním, vrátane neodborného servisného zásahu.
Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účely podnikania s týmto výrobkom je stanovená na 12 kalendárnych mesiacov.
Záručný servis kupujúci vybavuje u predávajúceho. Informácie o pozáručnom servise poskytneme na vyžiadanie e-mailom alebo telefonicky.

9. Reklamačný poriadok

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
Pri reklamácii: balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho – meno a priezvisko, prípadne údaje obchodnej spoločnosti/fyzickej osoby – podnikateľa, spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar je potrebné zaslať buď formou balíka, alebo doporučene ako list prostredníctvom pošty. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Tovar odporúčame poistiť. Reklamovaný tovar musí byť dodaný mechanicky nepoškodený, bez neodborných zásahov.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má kupujúci právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ kupujúcemu vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  • prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
  • znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
  • zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)
  • pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
  • záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach

Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné vrátane nákladov na doručenie opraveného tovaru kupujúcemu.
Predávajúci rozhodne o reklamácii čo najskôr avšak najneskôr do 30 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho. Spolu s tovarom odošle kupujúcemu aj reklamačný protokol.
Záručná doba na ponúkaný tovar je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri tovare uvedená dlhšia záručná doba a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
Informácie o servisných miestach pre záručný a pozáručný servis Vám v prípade potreby poskytneme na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
Po vybavení reklamácie bude kupujúcemu odoslaný opravený tovar a reklamačný protokol.
Vybavením reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.

10. Ochrana osobných údajov

Údaje, ktoré nám poskytnete, sú po registrácii alebo prijatí objednávky uložené výlučne na serveri www.grandpower.sk a v žiadnom prípade nie sú prístupné tretím stranám.
V našich databázach sú ukladané nasledujúce osobné údaje:
V prípade fyzickej osoby – nepodnikateľa/spotrebiteľa: Meno, Priezvisko, Adresa, Telefónne číslo, E-mail.
V prípade právnickej osoby - firma: Názov firmy, Meno zodpovednej osoby, Priezvisko zodpovednej osoby, Adresa sídla firmy, Adresa doručenia tovaru, telefón, E-mail.
Všetky osobné údaje, ktoré nám pri registrácii alebo pri vytváraní objednávky poskytnete, slúžia výlučne na účely administratívneho spracovania Vašej objednávky, pre účely tvorby a archivácie daňových dokladov a chod internetového obchodu www.grandpower.sk.
Vaše osobné údaje sa ukladajú v databázach www.grandpower.sk na dobu 10 kalendárnych rokov. O vymazanie osobných údajov z databázy alebo o zrušenie registrácie na www.grandpower.sk môžete požiadať prostredníctvom e-mailu na adrese info@grandpower.sk.
O vymazaní údajov resp. zrušení registrácie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.
V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov prevádzkovateľ internetového obchodu www.grandpower.sk sa zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytované tretej osobe.